دالگليش: بايد به هاجسون زمان داده شود
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

دالگليش: بايد به هاجسون زمان داده شود


اسطوره پيشين باشگاه ليورپول بر اين باور است که بايد به سرمربي انگليس زمان داده شود.


 

 تيم ملي فوتبال انگليس در يک چهارم نهايي يورو 2012 پس از تساوي بدون گل در وقت عادي، در ضربه‌هاي پنالتي با نتيجه 4 بر 2 مغلوب ايتاليا شد.


آنها در مرحله گروهي نيز با پيروزي برابر اوکراين و سوئد و تساوي برابر فرانسه به عنوان سرگروه به مرحله بعد راه پيدا کرده بودند.


کني دالگليش سرمربي پيشين ليورپول در مورد عملکرد روي هاجسون، سرمربي انگليس گفت: انگليس بهترين نمايشي را که مي‌توانست ارائه کرد. به عقيده من هيچ کس از آنها انتظار نداشتند که قهرمان يورو 2012 شوند و  جام را قدرتمند آغاز کنند. انتظار حداقلي وجود داشت که رسيدن به يک چهارم نهايي بود. آنها نيز توانستند به اين مرحله برسند. هاجسون زمان کافي براي آماده کردن تيم در اختيار نداشت ولي تصميم‌هاي درست بسياري گرفت.


دالگليش که در پايان فصل گذشته ليگ برتر انگليس از سرمربي‌گري در ليورپول اخراج شد در ادامه گفت: روي براي شروع به عنوان مربي انگليس تنها چند هفته پيش از آغاز يورو هدايت سه شيرها را به عهده گرفت. روشن بود او در اين تورنمنت شيوه‌اي را به کار خواهد گرفت که خودش آن را دوست دارد. سيستم او براي حضور انگليس در اين تورنمنت بسيار خوب بود.


از حالا توجه انگليسي‌ها به جام جهاني 2014 برزيل خواهد بود. به نظر مي‌رسد سرمربي پيشين اينترميلان قصد دارد نسل جديدي از بازيکنان را وارد تيم ملي کند.


دالگليش در اين زمينه نيز عنوان کرد: شما نمي‌توانيد از بازيکنان انگليس به خاطر شيوه‌ بازي در يورو ايراد بگيريد. آنها به همه احترام گذاشتند و براي يکديگر بازي کردند. نتيجه اين کار، صعود آنها به مرحله بعد بود. همه بازيکنان از فرصت‌هايي که به آنها داده شد استفاده کردند. انگليس بازيکنان با استعدادي دارد. بايد به روي هاجسون زمان داده و به او با ديده مثبت نگاه شود.



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 393
بازدید کل : 108421
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12